עדות ממוקד האסון בטורקיה: "אין שורדים ויש ייאוש"

אסתי פלד 1 Comment on עדות ממוקד האסון בטורקיה: "אין שורדים ויש ייאוש"

שליח ערוץ 13, יוסף ישראלי לאבי מימרן ב"מהדורה המרכזית": "אנחנו נמצאים במוקד הרעש באותו לילה מקולל, סמוך לבניין הגדול שקרס. אנחנו יומיים באתר ולא ראינו חילוץ בחיים, רק שתבין מה שקורה. יש כאן בעיקר ייאוש. הבניינים סדוקים לכל אורכם, אנשים מתחממים סביב מדורות. יש כאן אחווה אנושית, גם הטורקים עם עצמם, גם האנושות שעוזרת"

צילום: דובר צהל
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

יוסף ישראלי, שליח ערוץ 13 לטורקיה, לאבי מימרן ב"מהדורה המרכזית": "אנחנו נמצאים במוקד הרעש באותו לילה מקולל, סמוך לבניין הגדול שקרס. אנחנו יומיים באתר ולא ראינו חילוץ בחיים, רק שתבין מה שקורה. בישראל מספרים את סיפורי התקווה, אבל המצב עגום. הסיכויים למצוא חיים הולכים ומתמעטים, זה גם היחס של המחלצים. כעת עובדים כבר עם כלים אגרסיביים כי אולי אפשר לפתוח כאן חללים ששם יימצאו חיים".

יש כאן בעיקר ייאוש. הבניינים סדוקים לכל אורכם. יש כאן מינוס של כמה מעלות אנשים מתחממים סביב מדורות. יש כאן אחווה אנושית, גם הטורקים עם עצמם, גם האנושות, גם אנחנו הישראלים מתקבלים בחום ואהדה. אבל אחרי הכל, עוד מעט מימדי האסון ייחשפו וזה הולך להיות קשה. זה קריאת השכמה לכולם, בטח לנו בישראל, בתחושה שלי אנחנו לא מוכנים ליום הזה שזה יגיע גם אלינו".

האזינו לראיון:



1 תגובות

מיין תגובות